iranestekhdam

ساخت وبلاگ

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی مورد نیاز خود در سال 1401 از میان متقاضیان واجد شرایط آقا و خانم در بخش های مختلف از طریق آزمون استخدام، مصاحبه شغلی و سپس طی مراحل گزینش اقدام به جذب نیرو بصورت پیمانی از سراسر کشور مینماید. جهت اطلاع از شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در ادامه مطلب همراه ما باشید:

ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی در سال 1401 بصورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخه 1401/05/31 شروع شده و در روز دوشنبه تاریخ 1401/06/06 پایان میپذیرد.

متقاضیان واجد شرایط  پس از مطالعه شرایط عمومی و تخصصی که در دفترچه ذکرشده است میتوانند با تکمیل فرم ثبت نام بصورت اینترنتی و ارسال آن همراه با عکس سه در چهار مربوط به سال جاری بصورت تمام رخ و با فرمت JPG اقدام به ثبت نام نمایند.

بخشی از شرایط عمومی دفترچه آزمون استخدام تامین اجتماعی

  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. اعتقاد به دین اسلام
  3. داشتن گواهینامه موقت فراغت از تحصیل 
  4. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
  5. دارا بودن سلامت جسمی و روانی
  6. عدم اعتقاد به مواد مخدر
  7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی

شرایط سنی دفترچه آزمون استخدام تامین اجتماعی

  • داشتن حداقل 20 سال سن الزامی میباشد.
  • حداکثر شرط سنی برای آقایان و خانم ها با توجه به مدارک تحصیلی متفاوت بوده و به شرح زیر میباشد:
  • دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی: حداکثر 30 سال 
  • دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای (بهداشتی و درمانی): حداکثر 35 سال
  • دارندگان مدارک تحصـیلی كارشناسی ارشـد (سـایر رسـته ها): حداکثر 33 سال
  • دارندگان مدارک تحصیلی دكترای تخصصی پزشكی: حـــداكثر 40 سال

جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی بصورت کامل آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی و همچنین دانلود دفترچه کلیک نمایید.

منابع آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

آزمون بصورت 4 گزینه ای متشکل از دروس عمومی و تخصصی خواهد بود.

آزمون عمومی شامل: (زبان و ادبیات فارسی - معارف اسلامی - زبان انگلیسی عمومی - ریاضی و آمار مقدماتی - اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی - فناوری اطلاعات (مهارت های Word ،PowerPoint ،Excel و Inteet) - شناخت تأمین اجتماعی و هوش و استعداد شغلی) میباشد.

آزمون تخصصی با توجه به عنـوان شـغلی به شرح مشخصات درج شده در دفترچه این آزمون انجام میگیرد.

راهنمای مطالعه جهت کسب آمادگی در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

سایت ایران استخدام برای موفقیت شما داوطلبان عزیز در آزمون های استخدامی اقدام به جمع آوری بهترین منابع و جزوات آموزشی زیر نظر اساتید و کارشناسان مربوطه نموده است. شما عزیزان میتوانید جهت کسب آمادگی بیشتر برای آزمون اقدام به دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام تامین اجتماعی بصورت فایل پی دی اف نمایید.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام تامین اجتماعی کلیک نمایید.

با توجه به اهمیت ویژه مطالعه جزوه های آزمون های استخدامی، گروه پشتیبانی نمونه سوالات استخدامی سایت ایران استخدام بسته جزوه های آزمون های استخدامی را آماده و ارائه نموده است. شما میتوانید جزوات آموزشی را از این قسمت تهیه نمایید.

 جهت سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام بصورت نسخه چاپی از طریق سفارش پستی کلیک نمایید.

با آرزوی موفقیت برای یکایک شما عزیزان، ایران استخدام.

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام تامین اجتماعی در سال 1401, استخدام تامین اجتماعی,استخدام تامین اجتماعی اصفهان,استخدام تامین اجتماعی شیراز,استخدام تامین اجتماعی اردبیل,استخدام تامین اجتماعی گیلان,استخدام تامین اجتماعی کرمانشاه,استخدام تامین اجتماعی نی نی سایت,استخدام تامین اجتماعی شهرکرد,استخدام تامین اجتماعی بوشهر,استخدام تامین اجتماعی کرمان, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 441 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 19:28

رشته‌ های مرتبط با کارشناس فروش کدامند؟
برخی از رشته‌های تحصیلی در کسب مهارت‌های فروش کمک کننده است. این رشته‌ها عبارت است از:

  • علوم اجتماعی:

علوم اجتماعی یک حوزه موضوعی گسترده است، رشته‌ای که به شما کمک می‌کند در مدیریت مشکلات مختلف در طول حرفه خود احساس راحتی کنید. اساتید علوم اجتماعی به شما یاد می‌دهند که چگونه تحقیق کنید.

افرادی که به عنوان دانشمندان علوم اجتماعی کار می‌کنند به دنبال راه‌حل‌هایی برای مسائل جاری جهان از جمله گرسنگی، بی عدالتی اجتماعی و جنایت هستند. آن‌ها همچنین سعی می‌کنند بفهمند چرا مردم خرید می‌کنند، صحبت می‌کنند، رفتار می‌کنند و لباس می‌پوشند. این اطلاعات به شما بینشی در مورد افراد می‌دهد، به طوری که به شما کمک می‌کند تا به پرفروش‌ترین نماینده در شرکت خود تبدیل شوید.

مطلب مرتبط: رشته های مرتبط در کسب مهارت‌ های فروش

  • اقتصاد:

افرادیکه تصمیم به اخذ مدرک کارشناسی در اقتصاد دارند، یاد می‌گیرند که چگونه روش‌های تصمیم‌گیری افراد و روش‌های تعامل آنها با یکدیگر را تجزیه و تحلیل کنند. وقتی مدرک اقتصاد خود را دریافت کردید، یک محقق ارشد خواهید شد. این مهارتی است که توانایی فروش شما را افزایش می‌دهد.
افرادی که مدرک اقتصاد را دریافت می کنند واجد شرایط کمک به شرکت‌ها و آژانس‌ها در رسیدگی به اختلافات قانونی خواهند بود. آنها به عنوان مشاور اقتصادی کار می کنند. رشته اقتصاد بر اقتصاد و چگونگی تأثیر آن بر مردم و مشاغل تمرکز می‌کند. اساتید به شما می‌آموزند که چگونه مشکلاتی مانند تقاضای مصرف کننده و سود را ارزیابی کرده و به شرکت کمک کنید تا از درآمد خود حداکثر استفاده را ببرد.

توانایی درک آنچه در هر زمان در اقتصاد اتفاق می‌افتد به شما کمک می کند حرفه فروش خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید از آنچه در مورد اقتصاد می‌دانید برای فروش کالای مناسب در زمان مناسب استفاده کنید.

منبع: تحصیلات و مهارت های مورد نیاز برای کارشناس فروش

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,کاستخدام کارشناس,کارشناس فروش, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 12:09

به شغل و موقعیت فعلی‌تان نگاه کنید، دقت کنید که هر مرحله از شغل شما فرصت‌ های شغلی مختلفی در اختیارتان می‌گذارد. این که خودتان را بیشتر و بهتر بشناسید، با علایق و استعدادهایتان آشنا شوید و ارزش‌ها و چالش‌های موجود در محیط کار را شناسایی کنید.

مطلب مرتبط: چگونه وارد مسیر تغییر شغل شویم؟

مهم ترین مراحل تغییر شغل کدامند؟

مهم‎ترین مراحل تغییر شغل عبارت هستند:

  • تهیه لیستی از شغل‌های احتمالی
  • سبک و سنگین کردن گزینه‌های شغلی با توجه به علایق و استعدادها
  •  یادگیری مهارت‌های جدید
  • ساخت شبکه کارآمد و تعامل با افراد جدید

  • امتحان کردن موقعیت‌های شغلی جدید به صورت موقت
  • بررسی اهداف و الویت‌های یک شغل
  • و در نهایت انتخاب بهترین گزینه با توجه به گزینه‌های بالاتر

نتیجه گیری
در نتیجه انتخاب‌های شغلی که گاها به عنوان گام‌ها و انتخاب‌های اشتباه از آن‌ها یاد می‌شود می‌توانند آموزنده و کاملا دگرگون‌کننده باشند.

منبع: چه زمانی به تغییر شغل فکر کنیم؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,تغییر شغل,انواع شغل, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 131 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 12:55

فراموش نکنید که یادگیری در مسیر برنامه نویسی مانند برنامه نویسی با گوشی و ... بی انتهاست و نباید هیچوقت دست از بروز کردن مهارت‌هایتان بردارید.

مهارت های برنامه نویسی کدامند؟

  • تسلط به یک یا دو زبان برنامه نویسی

زبان‌های برنامه نویسی تنوع بسیار بالایی دارند. همچنین هر پلتفرمی زبان برنامه نویسی خودش را دارد. از اندروید گرفته تا سیستم‌های iOS، ویندوز، لینوکس و … تسلط کامل شما به یک یا دو زبان برنامه نویسی کمک می‌کند نه تنها کار خودتان را جلو ببرید بلکه درک کافی از روند کاری دیگر بخش‌ها داشته باشید – از فرانت اند گرفته تا بک اند و …

  • آشنایی با سیستم‌ها

تمامی کار شما به عنوان یک برنامه نویس به سیستم‌های کامپیوتری خلاصه می‌شود. در نتیجه باید در کار کردن با آن‌ها روان باشید و حتی نسبت به تعمیرات جزئی سخت افزاری و نرم افزاری آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید. کامپیوتر شما یک همراه همیشگی در مسیر شغلی‌تان است.

  • توانایی حل مسئله

همان طور که در ابتدا هم گفتیم برنامه نویسی یعنی حل مسئله با استفاده از کامپیوتر. ذات برنامه نویسی در حل مسئله خلاصه می‌شود. بنابراین درک کافی شما از صورت مسئله و توانایی حل کردن آن در مسیر شغلی‌تان بسیار کاربردی خواهد بود. اگر به حل پازل‌های پیچیده و مسائل دشوار علاقه دارید این شغل مناسب شماست.

  • مدیریت درست زمان

یکی دیگر از مهارت‌های نرمی که در این شغل به دردتان می‌خورد مدیریت درست زمان است. شما باید بتوانید به موقع و با توجه به ددلاین‌ها پروژه‌هایتان را تحویل دهید. این مهارت بخصوص زمانی که به عنوان یک برنامه نویس فریلنس کار می‌کنید بیشتر به کارتان می‌آید. زیرا باید بتوانید زندگی شخصی و کاری‌تان را به درستی مدیریت کنید.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 13:01

مناسب بودن بازار کار به این معنا نیست که بعد از فارغ‌التحصیلی شما در خانه می‌نشینید و با شما تماس گرفته می‌شود و دعوت می‌شود که مشغول به کار شوید. بلکه بعد از اتمام تحصیلات، خود نیز باید تلاش کنید.

مطلب مرتبط: بررسی وضعیت بازارکار رشته ها

رشته های مهندسی مناسب برای خانم ها
وقتی صحبت از رشته‌های مهندسی می‌شود اکثر ما تصور می‌کنیم این رشته ها برای آقایان مناسب‌تر است یا آقایان بیشتر در آن موفق هستند. اما برخلاف این تصور، رشته‌ های تحصیلی مهندسی در میان خانم‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارد.

با این حال در میان انواع رشته مهندسی برخی از آنها برای خانم‌ها مناسب‌ تر هستند. این رشته‌ها عبارت است از: مهندسی پزشکی، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی کشاورزی، مهندسی مکانیک و مهندسی برق. طبق آمارهای موجود نیز تعداد

شما می توانید آگهی های استخدام مهندس شیمی را با کلیک مشاهده نمایید.

خانم‌هایی که در این رشته‌های مهندسی مشغول به تحصیل هستند و یا از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند، بیش از سایر رشته‌ها است.

منبع: کدام رشته‌های تحصیلی بازار کار بهتری دارند؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام,ایران استخدام,رشته ها,انواع رشته,رشته تحصیلی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 12:22

شغل منشی نیز علیرغم آنکه شغلی آسان تصور می‌شود، نیازمند مهارت‌ها، تخصص و برخی از ویژگی‌های شخصیتی است.

مطلب مرتبط: خصوصیت های اخلاقی شغل منشی گری

وظایف منشی
برای این شغل وظایفی متعددی تعریف شده است.

برخی از این وظایف عبارت است از:

  • پاسخ دادن به تلفن‌ها
  • هماهنگ کردن روابط مردم با امور مربوط به دفتر یا سازمان
  • بررسی ایمیل‌ها، فکس‌ها، پست‌ها و پیام‌های مربوط به شرکت یا سازمان
  • برنامه‌ریزی امور مربوط به شرکت
  • تایپ، تهیه و تلفیق گزارش‌ها 

  • تشکیل پرونده
  • سازماندهی و خدمات جلسات (تهیه دستور کار و صورتجلسه)
  • اجرای رویه‌ها و سیستم‌های اداری جدید
  • ارتباط با سازمان‌ها و مشتریان مربوطه
  • ثبت یا پردازش صورتحساب‌ها یا هزینه‌ها

شما می توانید آگهی های استخدام منشی مطب یا استخدام منشی آموزشگاه پاره وقت را در کاریابی های مجاری مشاهده نمایید.

منبع: منشی کیست و چه مهارت هایی نیاز دارد؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام منشی,منشی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 12:00

معمولا درآمد یک مهندس عمران نسبت به رشته‌ های دیگر مهندسی در حد متوسط رو به بالا قرار دارد. برای هر شغلی میزان درآمدی مشخص شده است که بسته به مهارت های آن دارد.

مطلب مرتبط: مهارت های مهندس عمران چیست؟

درآمد مهندس عمران به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان درآمد این مهندسان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد؛

  • مهارت‌های شغلی
  • جغرافیای محل کار
  • جنسیت
  • تجربه کاری است.

میزان درآمد مهندس عمران
مهندس عمران با مهارت مشخصا بیشتر از مهندس عمران کم مهارت می‌تواند درآمد کسب کند. غالبا مهندسان عمران در شهر‌های بزرگ حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. در برخی شرکت‌ های خصوصی حقوق مهندس عمران با سابقه بیشتر است.

بعضی کارفرما‌ها به مهندس عمران خانم کمتر از یک مهندس عمران آقا حقوق می‌دهند. بنابّراین بسته به میزان عوامل مختلف میزان حقوق دریافتی نیز متفاوت است.

منبع: اویم شاهانه

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس,مهندس عمران, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 142 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 12:45

رشد بازار کار برنامه نویسی پایتون
در کشور ما آمار رسمی از استخدام افراد برای مثال برنامه‌ نویسی پایتون وجود ندارد با این‌حال اگر به وب‌ سایت‌های کاریابی آنلاین نظیر ایران استخدام، در صفحات استخدام برنامه‌نویس پایتون (Python) و استخدام برنامه‌نویس مراجعه کنید می‌بینید که حجم آگهی‌های مربوط به استخدام برنامه‌نویس پایتون بالاست و این حاکی از نیاز رو به رشد بازار به این حوزه است.

بررسی بازار کار پایتون در ایران
با این همه باید توجه داشت که برنامه‌نویسی حوزه‌ای پویاست که هر روز شاهد پیشرفت‌های جدید و ارائه امکانات جدیدی در آن هستیم. به‌همین‌دلیل هرقدر دانش یک برنامه‌نویس بیشتر و به‌روزتر باشد امکان جذب پروژه برای او بیشتر است؛

بنابراین برنامه‌نویسان باید برای داشتن موقعیت‌ های شغلی بیشتر با درآمدهای بالاتر همیشه دانش خود را بروز نگه دارند و به‌صورت یک برنامه‌نویس حرفه‌ای فعالیت کنند.

مطلب مرتبط: حقوق و درآمد برنامه نویس پایتون در جهان

شما میتوانید پیگیر آگهی های استخدام برنامه نویس پایتون در تهران و سایر استان ها از طریق سایت ایران استخدام باشید.

منبع: ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس پایتون, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 11:41

برنامه‌نویسی پایتون (pythone) یکی از بهترین و رو‌به‌ رشدترین حوزه‌های برنامه‌ نویسی است که در سال‌های اخیر توسعه زیادی داشته است.

مطلب مرتبط: زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟


مهارت های برنامه نویس پایتون

  • آشنایی کافی با اصول و قواعد کلی برنامه‌نویسی، هسته زبان برنامه‌نویسی پایتون، فریم‌ ورک‌های مختلف پایتون
  • استفاده از ORM یا Object-Relational Mapping
  • تسلط بر معماری چندپردازشی
  • استفاده از RESTful APL در برنامه‌ نویسی
  • دانستن زبانه‌ای دیگر مثل جاوا یا سی‌پلاس‌پلاس

شاید برای شما مفید باشد: استخدام برنامه نویس جاوا

  • مهارت یافتن و رفع ایراد برنامه (دیباگ کردن)
  • قدرت تفکر منطقی
  • آشنایی با پایگاه‌داده‌ها
  • مهارت‌های کار تیمی، ارتباطی، تحلیلی
  • نظم و انضباط

سخن پایانی
این روزها یکی از پرتقاضا‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در کشور ما و در سطح جهان زبان و کاربرد پایتون است چرا که کاربردهای گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف توسعه وب، نرم‌افزار و هوش مصنوعی دارد.
شما می توانید آگهی های استخدام برنامه نویس پایتون و جنجگو را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس پایتون, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 12:03

تقاضا برای شغل CNC کار مانند سایر شغل‌های صنعتی زیاد نیست. اما افراد حرفه‌ای و متخصص هنوز هم می‌توانند شغل‌هایی با موقعیت خوب و درآمد بالا داشته باشند.

حقوق CNC کار
بیشتر سی ان سی کاران دانش و تجربه‌های فنی منحصربه فردی دارند که سایر متخصصان از این مهارت‌ها برخوردار نیستند و همین امر خدمات منحصربه فرد آن‌ها را ارزشمند می‌کند.

همچنین به دلیل قیمت بالای دستگاه و حساس بودن کار با آن، حقوق CNC کار بالاتر از کارگران معمولی می‌باشد و بطور متوسط همه آن‌ها از حقوق و مزایای خوبی برخوردارند.

مطلب مرتبط: آشنایی با کاربرد دستگاه CNC


اما با این حال، به دلیل تقاضای کم برای این موقعیت شغلی، افرادی که کاندید استخدام در این شغل هستند رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

بازار کار اپراتور دستگاه CNC
البته همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم، شما می‌توانید با استخدام کارآموز در کارگاه‌های معتبر، مهارت‌ها و تجربه‌های مورد نیاز خود را با حقوق کمتر کسب کنید تا در آینده بتوانید به فردی با تجربه‌تر و دارای مهارت‌های بالاتر در شرایط کاری واقعی تبدیل شوید. چرا که گذراندن دوره‌های آموزشی حتی بصورت عملی هیچ‌گاه نمی‌توانند به اندازه‌ی کار در شرایط واقعی برای شما مفید واقع شوند.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام CNC کار,CNC کار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 315 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 12:01

مزایای شغل تکنسین آزمایشگاه
یکی از مزایای شغل تکنسین آزمایشگاه این است که کسی که مدت زیادی را در آزمایشگاه به‌ عنوان دستیار کار می‌کند و مهارت‌های زیادی را کسب می‌کند در آینده می‌تواند به‌عنوان پژوهشگر یا حتی تکنسین آزمایشگاه در آزمایشگاه‌های پژوهشی مشغول به کار شده و کارهای پژوهشی انجام دهد.

مطلب مرتبط: استخدام پژوهشگر

مزیت دیگر این شغل این است که پیش بینی می‌شود بازار کار تکنسین آزمایشگاه در سال‌های 2019 تا 2029 بسیار رشد کرده و به حدود 7% برسد. این در حالی است که رشد بازار کار سایر مشاغل به‌طور میانگین چیزی حدود 4% است.


معایب شغل تکنسین آزمایشگاه
از معایب این شغل می‌توان به حقوق آن اشاره کرد. حقوق تکنسین آزمایشگاه متوسط است. این در حالی است که تکنسین‌ها بخصوص تکنسین آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و میکروبی روزانه با خطرات زیادی روبرو هستند. مواد شیمیایی سمی و آلودگی‌های بیولوژیک می‌توانند یکی از این خطرات باشند اما خطرات دیگری نیز سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند.

سخن پایانی
همچنین این کار دقت و ظرافت زیادی طلب می‌کند و همین امر باعث می‌شود تکنسین‌ها همواره فشار و استرس زیادی را متحمل شوند.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام تکنسین,تکنسین آزمایشگاه, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 335 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 13:12

استخدام مهندس فضای سبز
مهم‌ترین محل کار مهندسان فضای سبز، شهرهاست؛ بنابراین شرکت‌های خصوصی و دولتی اقدام به استخدام این افراد می‌کنند.

حقوق مهندس فضای سبز
در سال 2019 حقوق متوسط یک مهندس طراحی فضای سبز در آمریکا بین 64.75 تا 73.97 هزار دلار در سال گزارش شده است.
در ایران میزان حقوق و دستمزد بخش دولتی بر اساس قوانین مصوب اجرایی هرسال پرداخت می‌شود. شرکت‌های خصوصی نیز معمولاً میزان دستمزد کارمندان خود را بر اساس میزان تحصیلات، مهارت‌ها، تجربه و سابقه کاری آن‌ها در نظر می‌گیرند.

نتیجه گیری
برای بررسی بهتر این مسئله می‌تواند به آگهی های استخدام مهندس فضای سبز در تهران و سایر استانهای کشور نگاهی بیندازید.برای اطلاع دقیق از میزان حقوق مهندسان این رشته در بخش خصوصی میتوانید به کاریابی مجازی ایران استخدام مراجعه کنید.

منبع: معرفی رشته مهندسی فضای سبز

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس,مهندس فضای سبز, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 736 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 13:06

مهارت های شغل وکالت

مهارت کار در شرایط تحت فشار:
حرفه حقوقی به هیچ وجه آسان نیست و اغلب از شما انتظار می‌رود که کارهای زیادی را در مهلت‌های زمانی محدود انجام دهید. توانایی حفظ آرامش و تمرکز بسیار مهم است.

مطلب مرتبط: مهارت های وکیل دادگستری چیست؟

آگاهی تجاری:
آگاهی تجاری در بسیاری از حرفه‌ها لازم است. برای شغل وکیل نیز این ویژگی مهم است و اساساً به معنای داشتن درک گسترده از امور جاری و اخبار تجاری و چگونگی تأثیر پیشرفت‌ها بر شرکت و مشتریانش و یا موکلان است.

درک مردم:
وکلا قبل از هر چیز در حال ارائه خدمات به مشتریان و موکلان خود هستند و عملکرد شما باید در جهت نیازهای آنها باشد. این ویژگی، شامل گوش دادن و صرف زمان برای درک نگرانی‌های فردی آنها است. به ندرت پیش می‌آید که مشتریان دانش دقیقی از قانون داشته باشند، به همین دلیل است که به شما مراجعه می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که بتوانید مسائل را با عباراتی که آنها می‌فهمند به جای استفاده از زبان بیش از حد فنی توضیح دهید.

توجه به جزئیات:
یک وکیل همیشه با اسناد بزرگ و گاهی نامشخص سروکار دارد. بنابراین توانایی تشخیص اطلاعات کلیدی، ضروری است. ممکن است به دنبال شواهدی برای حمایت از پرونده خود یا اثبات خواندن قراردادی باشید که در آن فقدان یک از جزئیات می‌تواند کل کار را از مسیر خارج کند.

  • شما می توانید آگهی های استخدام وکیل خانم و آقا را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام وکیل,وکالت, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 12:04

محل کار وکیل و نحوه فعالیت آن
بر حسب نوع وکالت، محیط کاری آنها نیز متفاوت است. اکثر وکلا به طور مستقل کار می‌کنند. حتی امروزه با دسترسی مردم به فضای مجازی فعالیت وکیل آنلاین نیز رونق گرفته است.
وکلای آنلاین با استفاده از شبکه های اجتماعی به انجام مشاوره در این زمینه نیرز می پردازند.


مطلب مرتبط: چگونه وکیل شویم؟
انواع وکیل
لازم است به این نکته نیز اشاره شود که شغل وکالت انواع مختلفی دارد:

  • وکیل خانواده
  • امور کیفری
  • حوادث

  • امور مالی
  • دعاوی مدنی
  • ورشکستگی
  • و…


سخن نهایی
با این حال وکلا بعد از قبولی در آزمون وکالت و پشت سر گذاشتن دوره کارآموزی، اقدام به تاسیس یک دفتر مستقل می‌کنند. اما برخی از وکلا نیز برای شرکت‌های خصوصی کار می‌کنند، یا به عنوان مشاور حقوقی داخلی برای یک شرکت مشغول کار می شوند.


منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام وکیل,وکیل, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 298 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 11:51

مهندسی ابزار دقیق یک علم میان‌رشته‌ ایست که در زیرشاخه مهندس کنترل در حوزه مهندسی برق قرار دارد و با سنجش کمیت‌های فیزیکی (فشار، دما، رطوبت، جریان، pH، نیرو و سرعت) و کنترل آن‌ها در ارتباط است.


مطلب مرتبط: مشاهده انواع رشته ابزار دقیق


بازار کار مهندس ابزار دقیق چگونه است؟
همان‌طور که گفتیم این رشته تحصیلی در صنایع مختلف نظیر تولیدات مدرن، صنایع غذایی، معادن، انرژی و همه صنایع زیردست و وابسته به آن‌ها کاربرد دارد به همین دلیل بازار کار آن گسترده و متنوع است.

 


تخصص‌های پرکاربرد آن دینامیک سیست، کنترل فرآیند، ابزار دقیق صنعتی و سیستم‌های کنترل هستند.
مهندسانی که مهارت‌های خوبی برای کارهای کامپیوتری داشته باشند احتمال کسب موقعیت شغلی بهتری را دارند.


سخن نهایی
در کنار بخش خصوصی، رشته مهندسی ابزار دقیق یکی از رشته‌هایی است که در آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور نیز وجود دارد و افراد می‌توانند از طریق این آزمون در دستگاه‌های دولتی کشور جذب شوند.


منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس,مهندس ابزار دقیق, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 194 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:06

به طور کلی مشاغل مرتبط با امور درمانی مانند نماینده علمی یا مدرپ، جز مشاغلی هستند که چشم انداز شغلی روشنی دارند.

مدرک مورد نیاز نماینده علمی
نماینده فروش معمولا باید مدرک تحصیلی مرتبط با امور درمانی و بازاریابی داشته باشد. لیسانس بازاریابی، ارتباطات، مدیریت پزشکی، زیست شناسی و شیمی از جمله رشته‌های مرتبط است.

علاوه بر این، بسیاری از کارفرمایان هنگام درج آگهی استخدام برای نماینده علمی، داشتن مدارک مرتبط در علوم زیستی، داروسازی، پزشکی، پرستاری یا دندانپزشکی را ترجیح می‌دهند، اگرچه برخی از داوطلبان با هر مدرکی در این شغل درخواست فعالیت می‌کنند.

درآمد نماینده علمی
شعل نماینده علمی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی جز مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. در ایران میزان حقوق مدرپ‌ ها بستگی به میزان فعالیت‌های فرد، نحوه فعالیت او و محلی که در آن مشغول به کار است بستگی دارد.

با این حال، این شغل در ایران با توجه به شرایط گفته شده می‌تواند جز مشاغل پردرآمد باشد.

منبع: مدرپ (Med Rep) یا نماینده علمی کیست؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مدرپ,نماینده علمی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 12:44

نحوه فعالیت داروساز
داروسازان در هر کجا که کار کنند، موظف هستند به طور حضوری به ارائه خدمات لازم بپردازند. البته ممکن است برخی از داروسازان، تعاملات و مشاوره‌های غیرحضوری و آنلاین نیز داشته باشند، اما این شکل از فعالیت معمولا به ندرت و در مواقع ضروری اتفاق می‌افتد.

اکثر داروسازان تقریباً 40 تا 50 ساعت در هفته کار می‌کنند. استخدام داروخانه‌ ها ممکن است گاه مستلزم فعالیت در ساعاتی از شب و نیز روزهای تعطیل باشد.


معمولا به این داروخانه‌ها، داروخانه‌ های شبانه روزی گفته می‌شود. استخدام داروساز در بیمارستان ها ممکن است به صورت شیفتی باشد.

حقوق و درآمد داروسازی
از آنجا که یک داروساز می‌تواند در جاهای مختلفی فعالیت داشته باشد، از این رو حقوق و درآمد دارئسازی تابع محل فعالیت او است. قطعا درآمد داروسازی که در داروخانه کار می‌کند با درآمد داروسازی که در بیمارستان فعالیت دارد یکسان نیست.

حتی ممکن است درآمد داروساز بیمارستان خصوصی با داروساز بیمارستان دولتی، یکسان نباشد. از این رو درآمد داروسازان وابسته به محل فعالیت آنها، حجم فعالیت‌ها، سوابق کاری و میزان دانش آنها وابسته است.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام داروساز,داروسازی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 12:32

ترجمه یعنی چه؟
ترجمه، برگردان یا Translation به درک و تفسیر معنی و مفهوم عبارات یک زبان و در نهایت تبدیل آن به یک زبان دیگر گفته می‌شود. به عبارت ساده‌تر فرآیند تبدیل متون یک زبان به زبان دیگر و در عین حال حفظ معنی و قدرت تعامل آن تعریف ترجمه است که این کار توسط مترجم انجام می شود.

مترجم کیست؟
مترجم فردیست که با داشتن دانش و مهارت کافی در یک زبان و همچنین آشنایی با ساختارهای مختلف زبان‌های دیگر سعی می‌کند محتوا را از زبان مبدا به یک زبان دیگر انتقال دهد.  در حالی که آسیبی به مفهوم، معنی و هدف متن وارد نشود. به عنوان یک مترجم حرفه‌ای باید حتما به تمامی جزئیات دو زبانی (ترجمه فارسی و ترجمه عربی و ...) که قصد دارید متن یا محتوایی را تبدیل کنید واقف باشید.

همچنین می‌توانید با استفاده از نرم افزارها، پایگاه داده‌های متنی و به طور کلی منابع در دسترس فرآیند ترجمه را تسهیل کنید و در نهایت هم سریع‌تر به نتیجه برسید. افراد فعال در این زمینه در حوزه‌های عمومی و تخصصی بسیار زیادی فعالیت می‌کند.

سخن نهایی
اگر که تصمیم دارید در این حوزه فعالیت‌تان را آغاز کنید اولین قدم بعد از تکمیل مهارت‌ها و دانش مناسب پیدا کردن فرصت‌ های شغلی مرتبط است.

منبع: درآمد مترجمی زبان انگلیسی و بازار کار آن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مترجم,مترجم انگلیسی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 12:09

دو مورد از مهارت های آشپز و کمک آشپز

مهارت در مدیریت زمان:
یک آشپز و کمک آشپز خوب، باید مهارت و توانایی برنامه‌ریزی دقیق کارها را داشته باشد تا بتواند همه چیز را در زمان مناسب و به موقع خود آماده کند.

این مهارت بسیار کلیدی است. زیرا بر فرض در رستورانی که غذاهای آن با تاخیر زیاد آماده می‌شودد، حتی اگر غذای آن رستوران جز بهترین غذاها باشد، باعث دلسردی مشتری خواهد شد.

مطلب مرتبط: شغل آشپزی چه معایبی را به دنبال دارد؟

مهارت‌ های رهبری:
گاه ممکن است یک آشپز چندین کمک آشپز داشته باشد. پس در اینجا مهارت مدیریت بسیار مهم است. آشپزهای با تجربه باید بدانند که چگونه تیم را رهبری کنند و از آنها بهترین بهره را ببرند. آشپز، گاه مسئولیت آشپزخانه را بر عهده دارد، بنابراین آنها باید بتوانند جهت دهی کنند.
در عین حال، آنها باید فضایی شاد را در آشپزخانه به وجود آورند.

  • شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کمک آشپز در تهران در کاریابی مجازی کلیک نمایید.

آنها همچنین ممکن است نیاز داشته باشند که در حین خدمت به کارکنان جوان‌تر، مشاوره دهند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام آشپز,آشپز و کمک آشپز, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 11:57

مهارت های فرزکار CNC
مهارت‌های ماشین‌کاری و ریاضی نیز از دیگر الزامات مورد نیاز برای ورود به این حرفه شغلی می‌باشد اغلب کارفرمایان نیاز به کارگران CNC دارند که بتواند به درستی نقشه‌های فنی و طرح‌ها را درک کنند و بررسی کنند که قطعات تمام شده با مشخصات مربوطه تطابق دارد یا خیر.

مطلب مرتبط: فرزکار cnc چه ویژگی هایی دارد؟

فرزکاران CNC معمولاً به مهارت‌ های زیر نیاز دارند:

  • مهارت‌های ماشین‌کاری و فنی و دانش کافی درباره نحوه کار با ماشین‌آلات و ابزارهای CNC
  • امکان پیکربندی و تنظیم دستگاه‌های CNC
  • توانایی خواندن نقشه‌های فنی
  • مهارت استفاده در ابزارهای اندازه‌گیری کلیدی

   

  • توجه دقیق به جزئیات و رویکردهای هوشمندانه
  • توانایی کار به عنوان بخشی از یک تیم
  • مهارت‌های تحلیلی
  • قدرت بدنی، آمادگی جسمانی

برای استخدام فرزکار و یا فرزکار cnc در شرکت ها و سازمان های معتبر، شما می توانید به جستجو در کاریابی مجازی مانند ایران استخدام مراجعه نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام فرزکا,فرزکار cnc, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 135 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 13:12